Autor Wątek: kRO 01/21/2009 patch  (Przeczytany 4782 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lososthefish

  • Wiadomości: 1926
  • Reputacja: +220/-101
  • Płeć: Mężczyzna
kRO 01/21/2009 patch
« dnia: Styczeń 23, 2009, 01:11:53 pm »
Oficjalne aktualizacje



Powszechna aktualizacja


- Festiwal noworoczny zakończono (przedmioty znikną za tydzień).

- W ramach obchodów chińskiego nowego roku, doświadczenie i szansa na wypadanie przedmiotów zostaną zwiększone do 1.5 (na serwerach głównych i darmowym)

- Rozpoczęto festiwal z okazji chińskiego nowego roku, rozpoczyna się w Rachel, Veins, Juno, Lighthalzen i w międzynarodowym statku powietrznym. Porozmawiaj z doradcą papieża "Sekretnym Uczestnikiem" by wziąć w nim udział.

- Poprawiono opisy przedmiotów.
- Poprawiono błędy w wypowiedziach niektórych NPC.
- Poprawiono błąd ze znaczkami z pól bitewnych.
- Zakończono event internetowa kafejka.


Główne Serwery



- Dodano dwa nowe przedmioty do kupienia na stałe (Darkness Helm, Purple Cowboy Hat).


Sakray R (Renewal) Test Server




- Dodano nową klasę 3-1 "Warlock" do testów.
- Z powrotem ustawiono atrybuty potworów (rozmiar/rasę/element) do takich jakie są na serwerach głównych.

(Zmiany będzie wprowadzone podczas dodatkowej przerwy technicznej na Sakray R 22 stycznia)

- Naprawiono problem z niestabilnością serwera.

- Naprawiono błąd ktory pozwalał umiejętnościom warlocka na poziomie pierwszym przyzywać pięć sztuk  (Fire Ball / Water Ball / Ball Lightening / Stone.

- Zmieniono działanie kamieni klasy rune knight by nie działały używane na innych klasach.

- Crimson Rock, Jack Frost, and Soul Expansion mają poprawione formuły zadawanych obrażeń.

- Poprawiono niektóre zle pojawiające się ikony umiejętności warlocka.

Cytuj
:

Informacje o umiejętnościach warlocka
(nie są częścią oficjalnego patcha)

Radius (Lv3)
|- 1 - Drain Life (Lv5)
     |- 1 - Soul Expansion (Lv5) --- 3 - White Imprison (Lv5) -- 3 -|
     |                                                              |
     |-------------------------------------- 1 - Stasis (Lv5) -- 1 -|--Recognized Spell (Lv 5)
                                                                    |
                                                Release (Lv2) -- 2 -|

Meteor Storm
|- 1 - Summon Fire Ball (Lv5)
     |- 1 - Crimson Rock (Lv5)
          |- 3 - Hell Inferno (Lv5)
               |- 3 - Comet (Lv5) -- 5 -|
                                        |
Storm Gust                              |
|- 1 - Summon Water Ball (Lv5)          |
     |- 1 - Frost Misty (Lv5)           |
          |- 3 - Jack Frost (Lv5) -- 5 -|
                                        |
Lord of Vermillion                      |-- Tetra Vortex (Lv5)
|- 1 - Summon Ball Lighting (Lv5)       |
     |- 1 - Chain Lightening (Lv5) - 5 -|
                                        |
Heavens Drive                           |
|- 1 - Summon Stone (Lv5)               |
     |- 1 - Sienna Execrate (Lv5)       |
          |- Earth Strain (Lv5) ---- 5 -|

Quagmire --- 1 - Marsh of Abyss (Lv5)


Drzewko umiejętności warlocka. Maksymalny poziom w nawiasach, umiejętności wymagane, połączone są kreskami.
 
Radius

Maksymalny poziom 3
Wymagane: brak (podstawowa umiejętność warlocka)
Typ: pasywny
Opis: Zwiększa zasięg czarów i szybkość czarowania.
[Poziom 1] : zasięg czarów +1 kratka / szybkość czarowania - 4%
[Poziom 2] : zasięg czarów +2 kratka / szybkość czarowania - 6%
[Poziom 3] : zasięg czarów +3 kratka / szybkość czarowania - 8%


Drain Life

Maksymalny poziom 5
Wymagane: Radius 1
Typ: Obrażenia / Regeneracja
Opis: Uderza pojedyńczy cel magicznym atakiem i pochłania część z zadanych obrażeń jako życie.
[Poziom 1] : Magiczne obrażenia o elemencie neutralnym 500% / 10% Absorpcja obrażeń / 62% szansy na absorpcję.
[Poziom 2] : Magiczne obrażenia o elemencie neutralnym 500% / 15%Absorpcja obrażeń / 64% szansy na absorpcję.
[Poziom 3] : Magiczne obrażenia o elemencie neutralnym 500% / 20% Absorpcja obrażeń / 66% szansy na absorpcję.
[Poziom 4] : Magiczne obrażenia o elemencie neutralnym 500% / 25% Absorpcja obrażeń / 68% szansy na absorpcję.
[Poziom 5] : Magiczne obrażenia o elemencie neutralnym 500% / 30% Absorpcja obrażeń / 70% szansy na absorpcję.


Soul Expansion

Maksymalny poziom 5
Wymagane: Drain Life 1
Typ: Aktywny / Obrażenia
Opis: Atakuje cel z daleka czarem o elemencie duchowym. Jeśli użyte na celu objętym czarem White Imprison, zadaje podwójne obrażenia.
[Level 1] : Magiczne obrażenia o elemencie duchowym 200%
[Level 2] : Magiczne obrażenia o elemencie duchowym 300%
[Level 3] : Magiczne obrażenia o elemencie duchowym 400%
[Level 4] : Magiczne obrażenia o elemencie duchowym 500%
[Level 5] : Magiczne obrażenia o elemencie duchowym 600%


White Imprison

Maksymalny poziom 5
Wymagane: Soul Expansion 3
Typ: Efekt statusowy
Opis: Więzi cel za białą kurtyną nie pozwalając mu się poruszać. W tym stanie nie można przyjmować innych obrażeń niż te o elemencie duchowym. Można użyć tej umiejętności na sobie, jednak otrzyma się 2000 hp obrażeń gdy sie skończy.
[Poziom 1] : Szansa udanego czaru 50%
[Poziom 2] : Szansa udanego czaru 60%
[Poziom 3] : Szansa udanego czaru 70%
[Poziom 4] : Szansa udanego czaru 80%
[Poziom 5] : Szansa udanego czaru 90%


Stasis

Maksymalny poziom 5
Wymagane: Drain Life 1
Typ: Efekt statusowy
Opis: Wprawia powietrze w około celu w ruch wirowy sprawiając że cele do okoła nie go nie są w stanie czarować.
[Poziom 1] : 10s Trwania
[Poziom 2] : 15s Trwania
[Poziom 3] : 20s Trwania
[Poziom 4] : 25s Trwania
[Poziom 5] : 30s Trwania

Release

Maksymalny poziom: 2
Wymagane: Brak (Podstawowa umiejętność warlocka)
Typ: Aktywny / Specjalny
Opis: Rzuca Twoją aktywną Fire Ball / Ball Lightening / Water Ball / Stone którą aktualnie przyzwałeś do wybranego celu.
[Poziom 1] : Rzuca jedną kulę w stronę celu.
[Poziom 2] : Rzuca wszystkie pozostałe kule w stronę celu.

Recognized Spell

Maksymalny poziom: 5
Wymagane: Release 2, Stasis 1, White Imprison 3
Typ: Wspomaganie na siebie
Opis: Posiadając lepsze zrozumienie dla własnej magii, Twoje ataki zadają maksymalne obrażenia, ale pochłaniają 25% więcej punktów magicznych SP.
[Poziom 1] : 20s Trwania
[Poziom 2] : 30s Trwania
[Poziom 3] : 40s Trwania
[Poziom 4] : 50s Trwania
[Poziom 5] : 60s Trwania

Marsh of Abyss

Maksymalny poziom: 5
Wymagane: Quagmire 1
Typ: Osłabiacz
Opis: Przeklinasz cel z pomocą bagien czeluści, spowalniając ich zdolności poruszania się jak i statystyki zręczność i zwinność  (dex/agi). Gracze otrzymują tylko połowę redukcji statystyk.
[Poziom 1] : Agi / Dex - 6%
[Poziom 2] : Agi / Dex - 12%
[Poziom 3] : Agi / Dex - 18%
[Poziom 4] : Agi / Dex - 24%
[Poziom 5] : Agi / Dex - 30%


Summon Fire Ball

Maksymalny poziom: 5
Wymagane: Meteor Storm 1
Typ: Aktywny/ obrażenia
Opis: Przyzywa kulę ognia blisko czarującego, która eksploduje będąc zaatakowana. Wyższe poziomy umiejętności zwiększają obrażenia zadawane przez kule. Utrzymywanie kuli wysysa punkty magiczne SP wraz z czasem trwania.
[Poziom 1] : Maksymalnie jedna kula ognista / Zadaje 100% obrażeń magicznych typu ognistego / 30s Trwania
[Poziom 2] : Maksymalnie dwie kule ogniste / Zadaje 150% obrażeń magicznych typu ognistego  / 40s Trwania
[Poziom 3] : Maksymalnie trzy kule ogniste / Zadaje 200% obrażeń magicznych typu ognistego  / 50s Trwania
[Poziom 4] : Maksymalnie cztery kule ogniste /Zadaje 250% obrażeń magicznych typu ognistego / 60s Trwania
[Poziom 5] : Maksymalnie pięć kul ognistych /Zadaje 300% obrażeń magicznych typu ognistego /70s Trwania


Crimson Rock

Maksymalny poziom: 5
Wymagane: Summon Fire Ball 1
Typ: Aktywny/ Obrażenia
Opis: Przyzywa olbrzymi meteoryt na cel, uderzający jednocześnie cele w pobliżu, Gdy meteoryt uderza o ziemie odpycha cele w zasięgu i je ogłusza.
[Poziom 1] : 500% Magicznych obrażeń typu ognistego
[Poziom2] : 550% Magicznych obrażeń typu ognistego
[Poziom 3] : 600% Magicznych obrażeń typu ognistego
[Poziom 4] : 650% Magicznych obrażeń typu ognistego
[Poziom 5] : 700% Magicznych obrażeń typu ognistego


Hell Inferno

Maksymalny poziom: 5
Wymagane: Crimson Rock 3
Typ: Obrażenia / Efekt statusowy
Opis: Wzywa płomienie piekielne by spalić cel. Ta umiejętność nadaje celowi status płonięcia [Burning] który z czasem zadaje ogniste obrażenia magiczne.
[Level 1] : 500% Magicznych obrażeń typu ognistego
[Level 2] : 550% Magicznych obrażeń typu ognistego
[Level 3] : 600% Magicznych obrażeń typu ognistego
[Level 4] : 650% Magicznych obrażeń typu ognistego
[Level 5] : 700% Magicznych obrażeń typu ognistego


Comet

Maksymalny poziom: 5
Wymagane: Hell Inferno 3
Typ: Obrażenia / Efekt statusowy
Opis: Przywołuje z kosmosu kometę zadającą obrażenia obszarowe na przestrzeni 15x15 kratek.Umiejętność ta powoduje status płonięcia [Burning] który zadaje ogniste obrażenia po czasie. Wrogowie bliżej epicentrum wybuchu, dostają więcej obrażeń. Umiejętność wymaga dwóch warlocków stojących obok siebie.
[Poziom 1] : 800% ~ 2000% Magicznych obrażeń typu ognistego
[Poziom 2] : 1000% ~ 2500% Magicznych obrażeń typu ognistego
[Poziom 3] : 1200% ~ 3000% Magicznych obrażeń typu ognistego
[Poziom 4] : 1400% ~ 3500% Magicznych obrażeń typu ognistego
[Poziom 5] : 1600% ~ 4000% Magicznych obrażeń typu ognistego


Summon Water Ball

Maksymalny poziom: 5
Wymagane: Storm Gust 1
Typ: Aktywny / Obrażenia
Opis: Przyzywa kulę wody obok czarującego która wybucha zaatakowana.Wyższe poziomy umiejętności pozwalają na przyzwanie więcej niż jednej. Utrzymywanie kulek wysysa SP w raz z czasem.
[Poziom 1] : Maksymalnie jedna kula wodne / Zadaje 100% obrażeń magicznych typu wodnego / 30s Trwania
[Poziom 2] : Maksymalnie dwie kule wodne / Zadaje 150% obrażeń magicznych typu wodnego  / 40s Trwania
[Poziom 3] : Maksymalnie trzy kule wodne / Zadaje 200% obrażeń magicznych typu wodnego  / 50s Trwania
[Poziom 4] : Maksymalnie cztery kule wodne /Zadaje 250% obrażeń magicznych typu wodnego / 60s Trwania
[Poziom 5] : Maksymalnie pięć kul wodnych /Zadaje 300% obrażeń magicznych typu wodnego /70s Trwania


Frost Misty

Maksymalny poziom: 5
Wymagane: Summon Water Ball 1
Opis: Zakrywa obszar 15x15 kratek mroźną mgłą, zadającą obrażenia i nadającą status zamarzania na cele które weń wkroczą. Cele które otrzymają status zamarzania [Freezing] mają swoją obronę, szybkość ataku i poruszania sie zmniejszone, i nie są w stanie czarować.
[Poziom 1] : 30% szansy na status zamarzania
[Poziom 2] : 40% szansy na status zamarzania
[Poziom 3] : 50% szansy na status zamarzania
[Poziom 4] : 60% szansy na status zamarzania
[Poziom 5] : 70% szansy na status zamarzania


Jack Frost

Maksymalny poziom: 5
Wymagane: Frost Misty 3
Opis: Zadaje wodne obrażenia wszystkim obiektom objętym statusem zamarzania [Freezing].
[Poziom 1] : Magiczne obrażenia typu wodnego 300%
[Poziom 2] : Magiczne obrażenia typu wodnego 400%
[Poziom 3] : Magiczne obrażenia typu wodnego 500%
[Poziom 4] : Magiczne obrażenia typu wodnego 600%
[Poziom 5] : Magiczne obrażenia typu wodnego 700%


Summon Ball Lightening

Maksymalny poziom: 5
Wymagane: Lord of Vermilion 1
Typ: Aktywny / Obrażenia
Opis: Przyzywa kule elektryczności obok czarującego która wybucha gdy zaatakowana. Wyższe poziomy umiejętności zwiększają liczbę kulek przyzwanych jednorazowo. Utrzymywanie kulek wysysa SP wraz z czasem trwania.
[Poziom 1] : Maksymalnie jedna kula elektrycne / Zadaje 100% obrażeń magicznych typu wiatrowego / 30s Trwania
[Poziom 2] : Maksymalnie dwie kule elektryczne/ Zadaje 150% obrażeń magicznych typu wiatrowego  / 40s Trwania
[Poziom 3] : Maksymalnie trzy kule elektryczne/ Zadaje 200% obrażeń magicznych typu wiatrowego / 50s Trwania
[Poziom 4] : Maksymalnie cztery kule elektryczne /Zadaje 250% obrażeń magicznych typu wiatrowego / 60s Trwania
[Poziom 5] : Maksymalnie pięć kul elektryczne /Zadaje 300% obrażeń magicznych typu wiatrowego /70s Trwania


Chain Lightening

Maksymalny poziom: 5
Wymagane: Summon Ball Lightening 1
Opis: Zadaje obrażenia typu wiatr jednemu celowi. Gdy cel jest trafiony piorunem, piorun przeskakuje na cele w pobliżu. Większe poziomy umiejętności zwiększają liczbę oczek tego łańcucha
[Poziom 1] : Magiczne obrażenia typu wiatrowego 300% / łańcuch pięciu
[Poziom 2] : Magiczne obrażenia typu wiatrowego  400% / łańcuch sześciu
[Poziom 3] : Magiczne obrażenia typu wiatrowego  500% / łańcuch siedmiu
[Poziom 4] : Magiczne obrażenia typu wiatrowego  600% / łańcuch ośmiu
[Poziom 5] : Magiczne obrażenia typu wiatrowego  700% / łańcuch dziewięciu


Summon Stone

Maksymalny poziom: 5
Wymagane: Heavens Drive 1
Typ: Aktywny / Obrażenia
Opis: Przyzywa kulę magicznego kamienia która eksploduje będąc zaatakowaną. Wyższe poziomy umiejętności zwiększają ilość kul. Utrzymywanie kul wysysa SP wraz z czasem.
[Poziom 1] : Maksymalnie jedna kula ziemi / Zadaje 100% obrażeń magicznych typu ziemnego / 30s Trwania
[Poziom 2] : Maksymalnie dwie kule ziemi/ Zadaje 150% obrażeń magicznych typu ziemnego  / 40s Trwania
[Poziom 3] : Maksymalnie trzy kule ziemi/ Zadaje 200% obrażeń magicznych typu ziemnego / 50s Trwania
[Poziom 4] : Maksymalnie cztery kule ziemi /Zadaje 250% obrażeń magicznych typu ziemnego / 60s Trwania
[Poziom 5] : Maksymalnie pięć kul ziemi /Zadaje 300% obrażeń magicznych typu ziemnego /70s Trwania


Sienna Execrate


Maksymalny poziom: 5
Wymagane: Summon Stone 1
Opis: Zamienia w kamień cel i cele do okoła niego.
[Poziom 1] : 50% szansy / 3 x 3 kratek
[Poziom 2] : 55% szansy / 5 x 5 kratek
[Poziom 3] : 60% szansy / 5 x 5 kratek
[Poziom 4] : 65% szansy / 7 x 7 kratek
[Poziom 5] : 70% szansy / 7 x 7 kratek

Earth Strain

Maksymalny poziom: 5
Wymagane: Sienna Execrate
Typ: Obrażenia / Osłabienie
Opis: Sprawia że ziemia dookoła Ciebie trzęsie się i wyskakuje w górę atakując cele w pobliżu. Trzęsienie ziemi może spowodować utratę nakrycia głowy i broni.
[Poziom 1] : Obrażenia magiczne typu ziemnego 360% / Szansa na utratę broni i hełmu (divest) 3%
[Poziom 2] : Obrażenia magiczne typu ziemnego 420% / Szansa na utratę broni i hełmu (divest) 5%
[Poziom 3] : Obrażenia magiczne typu ziemnego 500% / Szansa na utratę broni i hełmu (divest) 7%
[Poziom 4] : Obrażenia magiczne typu ziemnego 600% / Szansa na utratę broni i hełmu (divest) 9%
[Poziom 5] : Obrażenia magiczne typu ziemnego 700% / Szansa na utratę broni i hełmu (divest) 11%


Tetra Vortex

Maksymalny poziom: 5
Wymagane: Comet, Jack Frost, Chain Lightening, Earth Strain 5
Typ: Obrażenia / Osłabienie
Opis: Przyzywa wszystkie cztery elementy by zadały razem obrażenia. Tetra Vortex wymaga przyzwania po jednej Fire Ball, Water Ball, Ball Lightening, i Stone przed czarem, inaczej się nie powiedzie. Cele trafione czarem Tetra Vortex otrzymają jeden status - płonięcie, zmrożenie, ogłuszenie lub krwawienie [Burning, Freezing, Stun, i Bleeding].
[Level 1] : 4 Obrażenia od elementów 500% * 4 ciosy / Losowy status - płonięcie, zmrożenie, ogłuszenie lub krwawienie [Burning, Freezing, Stun, i Bleeding].
[Level 2] : 4 Obrażenia od elementów 600% * 4 ciosy / Losowy status - płonięcie, zmrożenie, ogłuszenie lub krwawienie [Burning, Freezing, Stun, i Bleeding].
[Level 3] : 4 Obrażenia od elementów 700% * 4 ciosy  / Losowy status - płonięcie, zmrożenie, ogłuszenie lub krwawienie [Burning, Freezing, Stun, i Bleeding].
[Level 4] : 4 Obrażenia od elementów 800% * 4 ciosy  / Losowy status - płonięcie, zmrożenie, ogłuszenie lub krwawienie [Burning, Freezing, Stun, i Bleeding].
[Level 5] : 4 Obrażenia od elementów 900% * 4 ciosy  / Losowy status - płonięcie, zmrożenie, ogłuszenie lub krwawienie [Burning, Freezing, Stun, i Bleeding].
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2009, 03:02:31 pm wysłana przez lososthefish »

Offline Kosuke

  • Wiadomości: 2008
  • Reputacja: +5/-15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kimura FTW!
Odp: kRo 01/21/2009 patch
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 23, 2009, 01:23:43 pm »
Drugi Invoker z DoTA?:D

Offline R2

  • Wiadomości: 1601
  • Reputacja: +12/-31
  • Płeć: Mężczyzna
  • Za Imperium~! 帝国
    • Forum Gimle
  • GaduGadu: 3994245
  • Gildia: Gimlea
  • Nick nKDR: Ewelah
Odp: kRo 01/21/2009 patch
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 23, 2009, 04:11:33 pm »
- Zmieniono działanie kamieni klasy rune knight by nie działały używane na innych klasach.

A mógł być w końcu jakiś FS RK ;/ A nie tylko atak, atak, ataak!

Offline lososthefish

  • Wiadomości: 1926
  • Reputacja: +220/-101
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: kRo 01/21/2009 patch
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 23, 2009, 04:54:59 pm »
RK ma właśnie polegać na ataku i nadrobić to czego brakuje knightom, a w założeniu klasy mieli mieć.

Offline R2

  • Wiadomości: 1601
  • Reputacja: +12/-31
  • Płeć: Mężczyzna
  • Za Imperium~! 帝国
    • Forum Gimle
  • GaduGadu: 3994245
  • Gildia: Gimlea
  • Nick nKDR: Ewelah
Odp: kRo 01/21/2009 patch
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 23, 2009, 06:02:21 pm »
No wiem wiem, ale knight=>LK=>RK nigdy nie mieli nic z FS, a taka fajna sprawa mogłaby być z tymi runami :)

Offline Mech

  • Wiadomości: 762
  • Reputacja: +29/-77
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gildia: Zakon/GangBang
  • Nick nKDR: Mech
Odp: kRO 01/21/2009 patch
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 23, 2009, 10:15:05 pm »
sKILLE warlocka są zajefajne ale ten 4000% obrażenia troche mnie przerażają :P

Offline lososthefish

  • Wiadomości: 1926
  • Reputacja: +220/-101
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: kRO 01/21/2009 patch
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 23, 2009, 11:20:50 pm »
1600% ~ 4000% Najwięcej w epicentrum i pewnie jakoś 10 sekund casta i tylko jeden hit. Słabo się to na daje na precast. Można walnąć w zbijających empa czy coś ale zwykły storm gust ma 500% matk i 10 hitów max. Najprawdopodobniej jeden hit z tego skilla będzie w samym epicentrum niczym grupowa asura, ale tylko na środku czaru. O ile czarującym nie przerwą tego 10 razy nim wyczarują, to ujdzie to wypotować. Najlepsze to to będzie do mobowania gdzieś w moskowii może bo tam earth mobki.

Offline Amilmar

  • Wiadomości: 457
  • Reputacja: +2/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nick rKDR: Amilmar
Odp: kRO 01/21/2009 patch
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 24, 2009, 03:00:03 am »
pewien cycat od gracza renewala
Cytuj
kidoosh will post something more elaborated. but here my impressions :

- All those 700% skills are made not to deal damage, but to cause status.
- Even so , Frost and Jack misty are lame. Only worked in pvp , but the freezing status its too short. The damage ...blergh.

- chain lightinig its the best skill i´ve seen so far. Deals a lot of damage and its kind fun to see it. cant wait for the animation.

- Comet : This one should be stronger than any asura. The cast time its bigger than a SG, it requires 2 warlocks and has something like 10+ minutes cooldown. For all that we expect to see some nice damage. Without any gear it hit my HP for 18k. But with reducion and ifrit ....burning status dealed more damage than the comet it self.

Burning status its quite awesome =)

hmm... 10 minut cooldowna na comet? Do tego 2k sp i trzeba 2 warlocków. łatwo wyminąć odpowiednimi gearami i statusami (valk shield, assumptio, fire resist). Moim zdaniem to skill kompletnienie warty świeczki. Nawet boskie bragi nie utną tak tego delaya, żeby tym się dało "precastować"

freezing mist wygląda na to, że status freezing puszcza jak tylko wybiegnie się z pola 15x15. Trochę jak wychodzenie z quaga.

http://ro.thisisafuntime.com/
Tutaj jest świetny link z dużo lepszym opisem niż ten od doddlera. Wraz ze screenami i opisem jakie czary wymagają jakich przedmiotów.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2009, 03:27:43 am wysłana przez Amilmar »

Offline R2

  • Wiadomości: 1601
  • Reputacja: +12/-31
  • Płeć: Mężczyzna
  • Za Imperium~! 帝国
    • Forum Gimle
  • GaduGadu: 3994245
  • Gildia: Gimlea
  • Nick nKDR: Ewelah
Odp: kRO 01/21/2009 patch
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 24, 2009, 12:10:09 pm »
No ale już np. 5 warlockow będzie dobrze razem współrało. Rozumiem, że jak wymagane jest 2 W, to obaj mogą rzucić tego cometa i mają oddzielny delay. Tak samo z 5.

Np. wbija do empa jakaś większa grupa i jeden wali cometa, ew. 2. Zanim znowu wrócą na kolejny atak, kolejni użyją tego skilla. I jakoś da się ominąć ten delay.

PS: Delay cometa jest redukowalny przez bragi?;o A to nie tak, jak np. z Soul Burnem?

Offline Amilmar

  • Wiadomości: 457
  • Reputacja: +2/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nick rKDR: Amilmar
Odp: kRO 01/21/2009 patch
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 24, 2009, 12:31:01 pm »
chyba jest tak jak z soul burnem, więc bragi tego nie ucinają i z tego co czytałem - jest jak mówisz z tymi kilkoma warlockami. Jeśli się ustawi 3 w rzędzie to może rzucić najpierw 1 potem 2 potem 3.

Pojawiają się różne głosy na temat cooldowna Comet (bo to nie jest delay, tylko reuse time czy coś takiego - innych skilli można używać) że sięga nawet 15 minut.
Słowem - jak użyjesz raz to przez długi czas drugi raz nie użyjesz. Chcąc rzucać to raz na minutę trzebabyłoby ustawić 10 lub 15 warlocków w rządku.
Pojawiają się komentarze na temat cast time - wychodzi na to, że comet ma również niesamowicie długi cast time. Znacznie dłuższy od SG (15 sekund, 2 sekundy minimalnego). Parę sugestii, że cast mniej więcej 20-25 sekund z minimalnym 5 sekundowym przy "instancie".

Cóż, Comet ma być ostatnim środkiem w wachlarzu umiejętności warlocka, a nawet całej gildii. Kiedy na WoE znajdzie się ktoś z godami i jest nieśmiertelny i asury go nie ściągają i masz ochotę żeby pier$#%#$ go jeb#@#% kometa!!!!

Nie ma jednak żadnych filmów i potwierdzonych info w tej kwestii (Doddler grał jedynie RK. Skiddosh z kolei nie testował Cometa bo z tego co widział to nie ma sensu)

Chwalone skille to:
Radius, White Imprison, Stasis, Recognized Spell,  Marsh of Abyss, Crimson Rock (działa jak MS, 5 meteorów po 700%matk, szybszy cast jak MS z mniejszym minimalem, czyli chyba 10/1. Nie jest taki randomowy), Hell Inferno (za nakladanie statusu Burn, ktory ponoc jest baaaaardzo mocny i spokojnie zabije kazdego po czasie jesli nie spamuje potkow, ale skill jest na 1 cel), Sienna Exerate (Stone Curse na 80% 7x7 wokol celu za 2 Red gemy, zasieg 3+3 jesli mamy Radius maxniety)

Skille które jako tako mogą być, maja swoje plusy i minusy. Da się korzystać ale nie są jakieś super pro elo koksiarskie:
Release z dobrze dobranymi sferami (w praktyce taki TSS, 5x 300% zalezne od elementu kulek, kazdy hit liczony oddzielnie), same przyzwanie elementarnych sfer (działa defensywnie, jak ktoś podejdzie to obrywa dmg), Soul Expansion (ze wzgledu na element dosc ograniczony, ale jednak spamowalny zupelnie jak Soul Strike, tylko duzo silniejszy), Chain Lightening (szybki cast i 700% w wiele celow na raz to potencjal, ale zeby kulka przeskoczyla kolejne cele musza stac najdalej 2 kratki jeden od drugiego), Earth Strain (Taki Heavens Drive o rozmiarach 12x7 wyrastajacy PRZED warlockiem z szansa na strip weapon i helm, 700% matk x 5 hitow, cast szybszy niz SG)

Niewypały wg tego co pisali to:
Comet (za duzy koszt, za duzy delay, za duzy cast, za latwy do wyminiecia), Tetra Vortex (za duzy koszt, za duzo przygotowan z przyzwaniem kulek, za latwy do wyminiecia bo wystarczy wbiec w warlocka i rozwalic mu tym samym kulke otrzymujac jedynie 300% dmg od tej wybuchajacej kulki), Frost Misty i Jack Frost (freezing puszcza momentalnie, Jack Frost rani jedynie tych co maja freezeng)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2009, 12:49:14 pm wysłana przez Amilmar »

Offline -Wax-

  • Wiadomości: 35
  • Reputacja: +0/-0
Odp: kRO 01/21/2009 patch
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 04, 2009, 01:21:17 pm »

Jack Frost

Maksymalny poziom: 5
Wymagane: Frost Misty 3
Opis: Zadaje wodne obrażenia wszystkim obiektom objętym statusem zamarzania [Freezing].
[Poziom 1] : Magiczne obrażenia typu wodnego 300%
[Poziom 2] : Magiczne obrażenia typu wodnego 400%
[Poziom 3] : Magiczne obrażenia typu wodnego 500%
[Poziom 4] : Magiczne obrażenia typu wodnego 600%
[Poziom 5] : Magiczne obrażenia typu wodnego 700%


Już widzę clowna spamujacego Frost Joke i RK jack Frostem na bragach...

Offline Amilmar

  • Wiadomości: 457
  • Reputacja: +2/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nick rKDR: Amilmar
Odp: kRO 01/21/2009 patch
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 04, 2009, 01:30:58 pm »
freezing to nie jest frozen.

Freezing - chodzisz wolniej, masz niższy ataspd mniej defa
Frozen - jesteś unieruchomiony, nie możesz używać skilli i przedmiotów, masz element water 1 i większy mdef.

Offline R2

  • Wiadomości: 1601
  • Reputacja: +12/-31
  • Płeć: Mężczyzna
  • Za Imperium~! 帝国
    • Forum Gimle
  • GaduGadu: 3994245
  • Gildia: Gimlea
  • Nick nKDR: Ewelah
Odp: kRO 01/21/2009 patch
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 04, 2009, 01:39:30 pm »
Z tego wynika, że curse = freezing?:P Pierwszy raz spotykam się z taką nazwą.

@down
Spoko, myślałem że nie chodzi o nowe statusy.
« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2009, 02:13:08 pm wysłana przez R2 »

Offline Amilmar

  • Wiadomości: 457
  • Reputacja: +2/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nick rKDR: Amilmar
Odp: kRO 01/21/2009 patch
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 04, 2009, 01:48:02 pm »
Z tego wynika, że curse = freezing?:P Pierwszy raz spotykam się z taką nazwą.

Nie, curse i freezing to co innego.

Freezing aż tak mocno nie obcina prędkości chodzenia (pi razy drzwi -10%), nie ma też żadnej animacji czy efektu wizualnego. Freezing na razie może nałożyć tylko skill warlocka - Frost Misty oraz Tetra Vortex i jakiś jeden trap rangera.

Offline lososthefish

  • Wiadomości: 1926
  • Reputacja: +220/-101
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: kRO 01/21/2009 patch
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 04, 2009, 02:04:44 pm »
Curse - ATK -25%, LUK = 0, zwolniona prędkość chodzenia.
Freezing - zmniejsza atk spd, zwiększa casta, spowalnia chodzenie, zmniejsza defa.

Zupełnie różne statusy.

Offline Admix

  • Wiadomości: 0
  • Reputacja: +0/-0
Odp: kRO 01/21/2009 patch
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 05, 2009, 07:39:36 pm »
screen jak wali z tetra vortex :

źródło www.richro.net