Autor Wątek: 02/04/2009 kRO Patch  (Przeczytany 4461 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lososthefish

  • Wiadomości: 1926
  • Reputacja: +220/-101
  • Płeć: Mężczyzna
02/04/2009 kRO Patch
« dnia: Luty 04, 2009, 01:23:15 am »
Oficjalne aktualizacje



Główne Serwery


- Poprawiono problem z celowaniem potworowego spear stab.

- Naprawiono umiejętność huntera talkie box, wyświetlającą jakoby miała pięć poziomów w okienku umiejętności.


Sakray R Renewal Test Server


- Zawartość epizodu 13.1/13.2 została dodana.

- Dodano nową klasę Ranger (trzecia po hunterze/sniperze) do testów.

Umiejętność Rangera "Mistrzostwo Wraga" nie jest aktywną umiejętnością.
Przedmiot "Wilczy Flet" jest wymagany by aktywować umiejętność.
Teraz podczas testów, jeśli jesteś w stanie używać Wraga, porozmawiaj z NPC w Pronterze zajmującym się zmianą klasy "Haidi" by otrzymać flet.


* Zmiany umiejętności Warlocka

- Drzewko umiejętności warlocka zostało zmienione, przewartościowano wymagania niektórych umiejętności, o czym poniżej:

    * Recognized Spell
          o Przed: Release 2, Stasis 1, White Imprison 3
          o Po: Release 2, Stasis 1, White Imprison 1
    * Hell Inferno
          o Przed: Crimson Rock 3
          o Po: Crimson Rock 2
    * Jack Frost
          o Przed: Frost Misty 3
          o Po: Frost Misty 2
    * Earth Strain
          o Przed: Sienna Execrate 3
          o Po: Sienna Execrate 2
    * Tetra Vortex
          o Przed: Comet 5, Jack Frost 5, Chain Lightening 5, Earth Strain 5
          o Po: Hell Inferno 5, Jack Frost 5, Chain Lightening 5, Earth Strain 5

- Soul Expansion ma skrócony czas ładowania i zwiększone obrażenia.

- White Imprison - ponownie ustawiono konsumpcję sp umiejętności, można jej użyć ponownie szybciej. Czas trwania na graczach zmieniono z połowy do 20 % mniej niż standardowo.

- Jack Frost - ustawiono konsumpcję sp umiejętności, zwiększono zadawane obrażenia.

-Frost Misty - zmieniono z czarowania na cel na ziemi, na czar na siebie, zwiększono obrażenia zadawane.

- Marsh of Abyss - konsumpcja sp ponownie ustawiona.

- Recognized Spell - ponowne użycie może odbyć się szybciej.

- Sienna Exerate - ustawiono konsumpcję sp.

- Stasis - ustawiono konsumpcję sp.

- Drain life - ustawiono konsumpcję sp, zwiększono szansę na powodzenie i obrażenia zadawane.

- Crimson Rock - ustawiono konsumpcję sp, zwiększono szansę na ogłuszenie i obrażenia zadawane.

- Hell Inferno - ustawiono konsumpcję sp, zwiększono długość trwania statusu płonięcia.

- Comet - ustawiono konsumpcję sp, ustawiono czas ładowania. Zwiększono obrażenia, zmniejszono czas potrzebny na przeładowanie.

- Chain Lightening - ustawiono konsumpcję sp, zwiększono obszar działania czaru.

- Earth Strain - zmieniono czas czarowania, zmniejszono czas przeładowania. Szansa na pozbawienie broni i hełmu zwiększona.

- Tetra Vortex - ustawiono konsumpcję sp, zwiększono obrażenia, zmieniono czas czarowania.

- Fire Ball/Ball Lightening/Water Ball/Stone - umiejętności przyzywania kul mają skrócony czas czarowania.

- Naprawiono błąd w opisie, który zamiast wyświetlać [Summon Ball Lightening] wyświetlał [Summon Lightening].

- Poprawiono umiejętność mystical amplification, nie działającą poprawnie przy umiejętnościach zadających wiele udeżeń.


* Zmiany w umiejętnościach Rune Knight


- Enchant Blade ma zmniejszony czas czarowania i zwiększony trwania.

- Sonic Wave ma zmniejszone zadawane obrażenia.

- Death Bound bardziej zwiększa zadawane obrażenia.

- Hundred Spear ma zwiększoną szansę na włączenie się umiejętności Spear Boomerang.

- Wind Cutter ma zmniejszony czas ładowania i element wiatru.

- Ignition break przyjmuje teraz element używanej broni. Gdy broń jest typu ognistego obrażenia są dodatkowo zwiększone.

- Umiejętność runy Raido  [Crush Strike] ma zwiększone obrażenia.

- Umiejętność runy Nauthiz [Refresh] ma skrócony czas czarowania.

- Umiejętność runy Thurisaz [Giant Growth] ma zwiększony czas trwania.

- Umiejętność runy Hagalaz [Stonehard Skin] ma zwiększony czas trwania.

- Umiejętność runy Isa [Vitality Activation] ma zwiększony czas trwania.

- Umiejętność runy Wyrd [Storm Blast] zadaje zwiększone obrażenia i odpycha dalej.

- Umiejętność runy Othila [Fighting Spirit] ma zwiększony czas trwania.

- Umiejętność runy Uruz [Abundance] ma zwiększony czas trwania.

- Ustawiono umiejętności z trenowania smoka:

    * Podczas nauki Dragon Training, zwiększa się twoja szybkość ataku.
    * Zadawane obrażenia zwiększają się lekko podczas użycia Dragon Breath.
    * Obecnie zwiększa się udzwig o 1500 za posiadanie Dragon Training, ale będzie to zmienione do +700 na pierwszym poziomie umiejętności i o 200 z każdym kolejnym aż do 1500 na 5 poziomie.

- Dragon Training zwiększa ostateczne obrażenia z Dragon Breath.

- Dragon Breath nie może być przerwane.

- Dragon Howling ma skrócony czas powtórnego użycia.
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2009, 03:10:08 pm wysłana przez lososthefish »

Offline Kosuke

  • Wiadomości: 2008
  • Reputacja: +5/-15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kimura FTW!
Odp: 02/04/2009 kRO Patch
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 04, 2009, 08:39:37 am »
- Dodano nową klasę Ranger (trzecia po hunterze/sniperze) do testów.

^o^
Szybko coś idą z tymi 3rd, co mnie bardzo cieszy. Niech jeszcze ea się szybko za to weźmie :D.

Offline lososthefish

  • Wiadomości: 1926
  • Reputacja: +220/-101
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 02/04/2009 kRO Patch
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 04, 2009, 11:25:23 am »
Chyba na razie ma tylko jedną umiejętność (no dwie).

Offline Kosuke

  • Wiadomości: 2008
  • Reputacja: +5/-15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kimura FTW!
Odp: 02/04/2009 kRO Patch
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 04, 2009, 11:28:58 am »
No ale szybko dodają 3rdy, więc skille dla Rangera też szybko będą.

Offline lososthefish

  • Wiadomości: 1926
  • Reputacja: +220/-101
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 02/04/2009 kRO Patch
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 04, 2009, 11:36:10 am »
Oby nie przychodziły za szybko bo będę miał za dużo do tłumaczenia.

Offline R2

  • Wiadomości: 1601
  • Reputacja: +12/-31
  • Płeć: Mężczyzna
  • Za Imperium~! 帝国
    • Forum Gimle
  • GaduGadu: 3994245
  • Gildia: Gimlea
  • Nick nKDR: Ewelah
Odp: 02/04/2009 kRO Patch
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 04, 2009, 12:24:59 pm »
Czy mógłbyś wrzucać do tych update'ów także ich angielską wersję? Niektóre Twoje polskie tłumaczenia są cięzkie do zrozumienia ;/

Wilczy flet?;d

Offline Amilmar

  • Wiadomości: 457
  • Reputacja: +2/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nick rKDR: Amilmar
Odp: 02/04/2009 kRO Patch
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 04, 2009, 12:29:23 pm »
Tłumaczenie z Koreańskiego skilli Rangera:
http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=en&u=http://forums.irowiki.org/showpost.php%3Fp%3D365711%26postcount%3D39&sl=ko&tl=en



I dla zainteresowanych strona z angielską wersją tłumaczenia lososia:
http://forums.irowiki.org/showthread.php?t=22841

I znalazła się przetłumaczona wersja skilli. Credits goes to Doddler:
(w tłumaczeniu chyba jest błąd dotyczący tego jakich skilli można a jakich nie można używać jeżdżąc na wilku, z tego co ludzie piszą wychodzi na to, że jeżdżąc na wilku można używać jedynie Warg Dash, Sensitive Keen oraz trapów, natomiast kiedy mamy wilka przyzwanego to można używać reszty jego skilli + wszystkich swoich oczywiście. Nie mam pewności czy można używać Sensitive Keen nie będąc zamontowanym na wilku.)

PS: Warto pamiętać, że wilków jeszcze nie ma na kRO Renewal, więc nie wiadomo czy można mieć na raz wilka i falcona. Z jednej strony w niczym by to nie przeszkadzało bo wsiadanie na wilka jest skillem i można go używać do wsiadania i zsiadania z wilka z drugiej falcon zajmuje pozycję mounta w okienku alt+q i nie wiadomo jak byłby reprezentowany stan siedzenia an wilku właśnie. Zobaczymy jak wprowadzą wszystkie skille Rangera w życie.

Arrow Storm
Max Lv : 10
Prereq: Aimed Bolt 5
Type: Active / Damage
Desc: Fires a storm of arrows on a designated target and a 5x5 area around them. Consumes 10 arrows.
[Level 1] : Attack Power 250%
[Level 2] : Attack Power 300%
[Level 3] : Attack Power 350%
[Level 4] : Attack Power 400%
[Level 5] : Attack Power 450%
[Level 6] : Attack Power 500%
[Level 7] : Attack Power 550%
[Level 8] : Attack Power 600%
[Level 9] : Attack Power 650%
[Level 10] : Attack Power 700%

Fear Breeze
Max Lv : 5
Prereq : Arrow Storm 5
Type : Active Toggle / Buff (Self)
Desc : Durring the durration has a chance of increasing the number of attacks. When you deal additional hits, it consumes additional arrows.
[Level 1] : Number of Attacks +1 / Probability 4% / Durration 60s
[Level 2] : Number of Attacks +1 / Probability 4% / Durration 90s
[Level 3] : Number of Attacks +1 ~ +2 / Probability 7% / Durration 120s
[Level 4] : Number of Attacks +1 ~ +3 / Probability 9% / Durration 150s
[Level 5] : Number of Attacks +1 ~ +4 / Probability 10% / Durration 180s

Ranger Main (Ranger Knowledge)
Max Lv : 10
Prereq : Basic Ranger Skill
Type : Passive
Desc : When fighting Brute, Plant, and Fish type monsters, increases your attack power and decreases received damage.
[Level 1] : Attack Power / Resistance + 5
[Level 2] : Attack Power / Resistance + 10
[Level 3] : Attack Power / Resistance + 15
[Level 4] : Attack Power / Resistance + 20
[Level 5] : Attack Power / Resistance + 25
[Level 6] : Attack Power / Resistance + 30
[Level 7] : Attack Power / Resistance + 35
[Level 8] : Attack Power / Resistance + 40
[Level 9] : Attack Power / Resistance + 45
[Level 10] : Attack Power / Resistance + 50

Aimed Bolt
Max Lv : 10
Prereq : Ankle Snare 5
Type : Active / Damage
Desc : When used against an immobile status target (Ankle Snare, Electric Shocker, Warg Bite effect), deals a huge amount of damage. Deals additional damage based on the size of the target. The skill will fail if you do not have enough arrows. Using this skill cancels the immobile status.
[Level 1] : Attack Power 220% x ??? hits
[Level 2] : Attack Power 240% x ??? hits
[Level 3] : Attack Power 260% x ??? hits
[Level 4] : Attack Power 280% x ??? hits
[Level 5] : Attack Power 300% x ??? hits
[Level 6] : Attack Power 320% x ??? hits
[Level 7] : Attack Power 340% x ??? hits
[Level 8] : Attack Power 360% x ??? hits
[Level 9] : Attack Power 380% x ??? hits
[Level 10] : Attack Power 400% x ??? hits

Detonator
Max Lv : 1
Prereq : Cluster Bomb 3
Type : Active / SPecial
Desc : Immediately activates a trap on the ground. The trap has an area of effect of 7 x 7 cells around the trap. It can be used with both Hunter and Ranger traps. However, you cannot detonate traps of another player.

Electric Shocker
Max Lv : 5
Prereq : Shockwave Trap 5
Type : Active / Trap
Desc : Like Ankle Snare causes immobile status while at the same time draining the targets SP. Electric Shocker cannot be removed with the hunter skill remove trap. To place you need one Special Alloy Trap.
[Level 1] : 1% SP Drain per Second / 20s Durration
[Level 2] : 2% SP Drain per Second / 20s Durration
[Level 3] : 3% SP Drain per Second / 20s Durration
[Level 4] : 4% SP Drain per Second / 20s Durration
[Level 5] : 5% SP Drain per Second / 20s Durration

Cluster Bomb
Max Lv : 5
Prereq : Trap Research 3
Type : Active / Trap
Desc : A maximum of 3 traps can be placed at once. The trap detonates in an area 3 cells in front (away from the trap layer) and a width of 5 cells. The trap can be detonated via Detonator. Cluster Bomb cannot be removed by the hunter skill [Remove Trap]. Placing a cluster bomb consumes 1 special alloy trap.
[Level 1] : Damage 100% + Bonus Trap Damage / Durration 15s
[Level 2] : Damage 200% + Bonus Trap Damage / Durration 15s
[Level 3] : Damage 300% + Bonus Trap Damage / Durration 15s
[Level 4] : Damage 400% + Bonus Trap Damage / Durration 15s
[Level 5] : Damage 500% + Bonus Trap Damage / Durration 15s

Warg Mastery
Max Lv : 1
Prereq : Ranger Basic Skill
Type : Active / Special
Desc : Allows you to summon a loyal 'Warg' wolf using a special wolf flute. In order to summon a warg you need to have the item [Wolf Flute]. Re-using the skill returns the Warg to the wild.

Warg Rider
Max Lv : 3
Prereq : Warg Mastery 1
Type : Active / Special
Desc : Allows a ranger to mount their summoned Warg. Skill level increases your movement speed. While mounted a warg, you acn't use any bow attacks or skills that are not Warg exclusive.

Warg Dash
Max Lv : 1
Prereq : Warg Rider
Type : Active / Special
Desc : Usable only when mounted on your Warg. Your warg runs in a straight line, and re-using the skill stops. You will automatically stop when hitting a wall or enemy. If you know Warg Strike, you'll deal damage when running into the enemy.

Warg Strike
Max Lv : 5
Prereq : Tooth of Warg 1
Type : Active / Damage
Desc : Can't be used while mounted on the Warg. The warg deals damage to a single target. Skill level increases the damage.
[Level 1] : Damage 120%
[Level 2] : Damage 240%
[Level 3] : Damage 360%
[Level 4] : Damage 480%
[Level 5] : Damage 600%

Warg Bite
Max Lv : 5
Prereq : Warg Mastery 1
Type : Active / Damage
Desc : Can't be used while mounted on the Warg. The warg leaps at a target, dealing damage and temporarially causing immibile status.
[Level 1] : Damage 150% / Durration 10s + Tooth of Warg Bonus
[Level 2] : Damage 200% / Durration 10s + Tooth of Warg Bonus
[Level 3] : Damage 250% / Durration 10s + Tooth of Warg Bonus
[Level 4] : Damage 300% / Durration 10s + Tooth of Warg Bonus
[Level 5] : Damage 350% / Durration 10s + Tooth of Warg Bonus

Tooth of Warg
Max Lv : 10
Prereq : Warg Mastery 1
Type : Passive
Desc : Increases wolf damage and effect of wolf skills. Increased skill level increases damage.
[Level 1] : Attack Power +6
[Level 2] : Attack Power +12
[Level 3] : Attack Power +18
[Level 4] : Attack Power +24
[Level 5] : Attack Power +30
[Level 6] : Attack Power +36
[Level 7] : Attack Power +42
[Level 8] : Attack Power +48
[Level 9] : Attack Power +54
[Level 10] : Attack Power +60

Sensitive Keen
Max Lv : 5
Prereq : Tooth of Warg 3
Type : Active / Detecting
Desc : The wolf uses his sense of danger to reveal hidden traps and players in a 7 x 7 area around the caster and deals damage. There's a chance to cast Warg Bite on targets in range.
[Level 1] : Damage 150% / Warg Bite Probability 8%
[Level 2] : Damage 200% / Warg Bite Probability 16%
[Level 3] : Damage 250% / Warg Bite Probability 24%
[Level 4] : Damage 300% / Warg Bite Probability 32%
[Level 5] : Damage 350% / Warg Bite Probability 40%

Camouflage
Max Lv : 5
Prereq : Ranger Main 1
Type : Active / Buff (Self)
Desc : Hide yourself from view of monsters while standing near walls and obstacles. Your character will appear transparant. While in camouflage status your critical chance and attack power is increased, but decreases your defense. When camouflage status ends your attack power, critical, and defense returns to normal. Until you re-use the skill to cancel its effect, it will continaully drain SP. With high enough level you can use the skill without being near an obstacle.
[Level 1] : 6 SP per second / Can't Move
[Level 2] : 5 SP per second / Can't Move
[Level 3] : 4 SP per second / Can Move Slowly
[Level 4] : 3 SP per second / Can Move Slowly
[Level 5] : 2 SP per second / Can Move Slowly

Research Trap
Max Lv : 5
Prereq : Claymore Trap, Remove Trap 1
Type : Passive
Desc : Increases damage with Hunter and Ranger trap damage, and increases INT and MaxSP.
[Level 1] : Additional Damage + 40 / INT +1 / MaxSP +10
[Level 2] : Additional Damage + 80 / INT +2 / MaxSP +20
[Level 3] : Additional Damage + 120 / INT +3 / MaxSP +30
[Level 4] : Additional Damage + 160 / INT +4 / MaxSP +40
[Level 5] : Additional Damage + 200 / INT +5 / MaxSP +50

Magenta Trap
Max Lv : 1
Prereq : Research Trap 1
Type : Active / Trap
Desc : A monster that steps on this trap has its attribute changed to fire property. Does not affect boss type monsters or players, and consumes one Red Blood and a Special Alloy Trap.

Cobalt Trap
Max Lv : 1
Prereq : Research Trap 1
Type : Active / Trap
Desc : A monster that steps on this trap has its attribute changed to water property. Does not affect boss type monsters or players, and consumes one Crystal Blue and a Special Alloy Trap.

Maize Trap
Max Lv : 1
Prereq : Research Trap 1
Type : Active / Trap
Desc : A monster that steps on this trap has its attribute changed to earth property. Does not affect boss type monsters or players, and consumes one Green Live and a Special Alloy Trap.

Verdure Trap
Max Lv : 1
Prereq : Research Trap 1
Type : Active / Trap
Desc : A monster that steps on this trap has its attribute changed to wind property. Does not affect boss type monsters or players, and consumes one Wind of Vedure and a Special Alloy Trap.

Firing Trap
Max Lv : 5
Prereq : Detonator 1
Type : Active / Trap
Desc : When the trap activates it deals damage in a 3x3 area and causes [Burning] status. Increased skill level increases the chance to status. To use the skill you need one Special Alloy Trap.
[Level 1] : Success Rate 50%
[Level 2] : Success Rate 60%
[Level 3] : Success Rate 70%
[Level 4] : Success Rate 80%
[Level 5] : Success Rate 90%

Ice Bound Trap
Max Lv : 5
Prereq : Detonator 1
Type : Active / Trap
Desc : When the trap activates it deals damage in a 3x3 area and causes [Freezing] status. Increased skill level increases the chance to status. To use the skill you need one Special Alloy Trap.
[Level 1] : Success Rate 50%
[Level 2] : Success Rate 60%
[Level 3] : Success Rate 70%
[Level 4] : Success Rate 80%
[Level 5] : Success Rate 90%
« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2009, 01:15:55 pm wysłana przez Amilmar »

Offline Kosuke

  • Wiadomości: 2008
  • Reputacja: +5/-15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kimura FTW!
Odp: 02/04/2009 kRO Patch
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 04, 2009, 06:08:00 pm »
^_^ fajne skille. A tak nawiasem, oni zajmują się 2-2 classami?

Offline Moddox

  • Wiadomości: 774
  • Reputacja: +2/-7
Odp: 02/04/2009 kRO Patch
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 04, 2009, 06:35:01 pm »
A zajmują się Ninją albo GSem?

Offline Amilmar

  • Wiadomości: 457
  • Reputacja: +2/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nick rKDR: Amilmar
Odp: 02/04/2009 kRO Patch
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 04, 2009, 06:54:27 pm »
^_^ fajne skille. A tak nawiasem, oni zajmują się 2-2 classami?

Na razie nie. Zaczną w drugiej połowe / 3cim kwartale 2009 roku. Do 1szego kwartału 2010 myślę, że skończą wszystkie klasy i następne pół roku będą jeszcze testować. Zatem pi razy drzwi w połowie 2010 roku powinny wejść na sakraya 3rdy i jakiś czas potem na oficjalny serwer kRO. Myślę, że przed koncem roku 3rdy będą gotowe już na iRO.

Offline R2

  • Wiadomości: 1601
  • Reputacja: +12/-31
  • Płeć: Mężczyzna
  • Za Imperium~! 帝国
    • Forum Gimle
  • GaduGadu: 3994245
  • Gildia: Gimlea
  • Nick nKDR: Ewelah
Odp: 02/04/2009 kRO Patch
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 12, 2009, 12:31:13 am »
Czemu Ranger ma fajniejszego mounta niż RK? ;f
vs.
                       0:1
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2009, 12:36:16 am wysłana przez R2 »

Offline Amilmar

  • Wiadomości: 457
  • Reputacja: +2/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nick rKDR: Amilmar
Odp: 02/04/2009 kRO Patch
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 12, 2009, 12:59:30 am »
Czemu Ranger ma fajniejszego mounta niż RK? ;f
vs.
                       0:1

Bo ta klasa jest w tej chwili dużo dużo dużo dużo i jeszcze troszkę słabsza od RK. Serio - Ranger nie ma kompletnie nic fajnego, może poza aimed boltem. z resztą materiały, które tutaj przytaczasz są z kolejnego updejtu renewala 11/02/09 w którym troszkę się zmieniło (na korzyść wizardów ofc) i pewnie niedługo lososthefish zapoda ładne spolszczenie.

Offline Sousuke

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 439
  • Reputacja: +2/-1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 02/04/2009 kRO Patch
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 12, 2009, 02:12:35 am »
Zatem pi razy drzwi w połowie 2010 roku powinny wejść na sakraya 3rdy

Przecież one są na Sakrayu.

Offline Amilmar

  • Wiadomości: 457
  • Reputacja: +2/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nick rKDR: Amilmar
Odp: 02/04/2009 kRO Patch
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 12, 2009, 03:34:32 am »
Zatem pi razy drzwi w połowie 2010 roku powinny wejść na sakraya 3rdy

Przecież one są na Sakrayu.

Mi się zdawało, że jest zupełnie osobny serwer "Renewal", że te testy wszystkie nie odbywają się na Sakray, zdawało mi się, że na Sakray odbywają się testy epizodu 13 - Ash Vacuum, w końcu nawet screeny widziałem już z tego epizodu, a na Renewalu jest zupełnie nowa mapa świata z niedostępnymi mapami - na przykład Umbalą.

Ale nie wiem na pewno - nie byłem, nie grałem to nie wiem.

EDIT:
A nie, faktycznie. Zasięgnąłem języka że tak się wyrażę i faktycznie. 3rdy są testowane na Sakrayu... pewnie po tej zamkniętej becie mi tak zostało jakoś, że renewal to nie tylko nazwa tego "updejtu" całego, ale i jednocześnie nazwa osobnego serwera, na którym to testują.
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2009, 09:36:09 am wysłana przez Amilmar »