Autor Wątek: Cursed Spirit Quest  (Przeczytany 15271 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tiili

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 129
  • Reputacja: +11/-3
  • Płeć: Kobieta
  • Help each other
  • Nick nKDR: Tiili, Tiila, Tilli
Cursed Spirit Quest
« dnia: Marzec 30, 2008, 10:42:50 am »
Cursed Spirit Quest

Wymagany level: Base Level 60+
Nalezy miec ukonczony Biolabs Entrance Quest
Potrzebne przedmioty: 1 Handcuffs , 1 Glass Bead , 1 Bouquet , 5 Holy Water , 1 Grandpa Beard , 1 Geek Glasses
Nagroda za wykoanie questu: Base EXP, Job EXP (w zaleznosci od lvl postaci, ale na pewno duuuzo!) 1 Old Purple Box , 10 Speed Potions


1. Aby wykonac quest musisz dostac sie do Bio Laboratory w Lighthalzen. Gdy juz sie tam znajdziesz zdobadz Handcuffs (potrzebujesz tylko 1).

2. Jest kilka miejsc w ktorych mozesz rozpoczac quest. Jesli masz przy sobie Handcuffs w miejscach tych wyskoczy okienko dialogowe:
(lhz_dun01 147 106), (lhz_dun01 239 135), (lhz_dun01 66 213), (lhz_dun01 225 198)
(lhz_dun02 244 229), (lhz_dun02 60 298), (lhz_dun02 267 278), (lhz_dun02 94 199)
(lhz_dun03 244 51), (lhz_dun03 123 191), (lhz_dun03 74 140)



(lhz_dun01 66 213)

(lhz_dun02 267 278)

Musisz odnalezc tylko jedno takie miejsce. Upewnij sie, ze w okienku pojawil sie tekst: "I despise the living". Zostales opętany...

3. Ciagle trzymajac Handcuffs wejdz do dzielnicy slumsow w Lighthalzen'. Odszukaj 4 miejsca w odpowiedniej kolejnosci:
1) Lighthalzen, the City-State of Prosperity (lighthalzen): 344, 278
2) Inside Lighthalzen (lhz_in03): 178, 22 (budynek w dzielnicy slumsow, lighthalzen: 344, 229)
3) Lighthalzen, the City-State of Prosperity (lighthalzen): 295, 227
4) Lighthalzen, the City-State of Prosperity (lighthalzen): 364, 315

Przy kazdym punkcie wyskoczy okienko dialogowe. Poczujesz sie zmeczony przed tym co cie czeka...

4. Po odszukaniu wszystkch duchow, porozmawiaj z Elder [346, 263]. Posiada ona ogromna wiedze na temat tego co dzialo sie w ostatnich latach.

5. W rozmowie uwaznie sluchaj historii Elder. Pomoze ci ona odpedzic duchy, przez ktore jestes opetany. Badz szczery w rozmowie ze staruszka, przyznaj sie, ze nie pamietasz wszystkich swoich zlych czynow.

6. Elder pomoze ci zrozumiec, czego sie wlasnie dowiedziales i pokaze gdzie isc dalej (obserwoj mini mape).

7. Gdy wejdziesz do budynku Rekenber Headquarters idz glownym holem. Po drodze wejdziesz na ducha [lhz_in01 113 150] (pojawi sie okienko dialogowe). Kontynuj droge w glab budynku, az zobaczysz Representative. Zapytaj ja o Historie Korporacji, zostaniesz skierowany do biblioteki.

8. Skieruj sie na lewo (nie wchodz schodami do gory). Odszukaj Representative [lhz_in01 27 247] biblioteki. Zapytaj ja najpierw o Historie Korporacji, nastepnie o Bisnes Rekenber'a. Dziewczyna poradzi zajrzec do Guidebook.
Guidebook znajdziesz na polce zaraz obok dziewczyny.

9. Chcac znalezc wiecej informaci, przeszukaj budynek. Na 2 pietrze odnajdziesz nastepnego ducha [lhz_in01 272 227].
UWAGA: Jesli okienko dialogowe pojawi sie wiecej niz jeden raz punkt 11. nie bedzie "dzialal", musisz wtedy powtorzyc wszystko od punktu 7. Badz bardzo ostrozy podchodzac do ducha, by miec pewnisc ze pojawi sie tylko raz.

10. Zaczynasz przypuszczac ze tracisz rozum! Postanawiasz wrocic do biblioteki. W poblizu biblioteki zauwarzysz Rekenber Guard. W rozmowie z nim zostaniesz poproszony o potwierdzenie ID. Potrzebujesz teraz Grandpa's Beard i Geek Glasses (musisz zalozyc je na siebie), mozesz wtedy podac mu jego ID i zostaniesz przepuszczony.

11. W pomieszczeniu skieruj sie w prawa strone. Zobaczysz 3 pokoje. Kazdy z pokoji ma specjalne przeznaczenie do testowania i tworzenia. Wejdz do pokoju najbardzije wysunietego na prawo. Wejdz na sam srodek [lhz_in01 206 129] i nagle dostaniesz sie do jeszcze innego pomieszczenia.

12. W nieznanym pokoju wkroczysz w rozmowe miedzy Doctorem Varmunt, a reprezentatnem Rekenber Corporation. Wyglada na to, ze Doktor nie jest zadowolony z tego o co ma zrobic. Wymykasz sie z pomieszczenia nie zauwarzony.

13. Teraz wiesz o falszywym Ymir's Heart i opracowywaniu nowych osiagniec w Airship'ach i z Guardians. Powinienes porozmawiac z jednym z naukowcow z tych pokoji. Odszukaj Mad Scientist [lhz_in01 273 121] i zaoferuj mu swoja pomoc.

14. Porozmawiaj z naukowcem jeszcze raz, wyglada on na bardzo rozproszonego i nie zwrocil uwagi na to co mowisz. Ponownie zagadaj do Naukowca, dostaniesz wskazowke: cos okraglego i swiecacego..? To na pewno Glass Bead . Przynies mu Glass Bead i wtedy grzecznie zapytaj o jego prace. Poda ci kilka szczegolow nad czym pracuje i jak to zmieni swiat.

15. Wejdz teraz do pokoju najbardziej wysunietego na polnoc [lhz_in01 282 166]. Zobacz o czym mowil Mad Scientist i czy to na prawde ma zmienic swiat..? W pokoju obejdz stol do okola, znajdziesz cos na ziemi. To przejscie do innego pomieszczenia! Pokoj prawie identyczny, jak ten z ktorego sie tu dostales. Ogladajac pomieszczenie dojdziesz do wniosku, ze odbywaja sie tu jakies eksperymenty.

16. Chcesz porozmawiac ze znajdujacym sie tam Naukowcem, ale wyglada na to, ze on mowi do Peco Peco! Przysluchujac sie rozwazaniom Naukowca zauwarzysz ze cos upuscil. Podnisisz Old Pendant , sprawdz czy zdolasz odnalezc jego prawdziwego wlasciciela. Ktos musi przeciez o tym wiedziec...

17. Przypominasz sobie, ze Elder poprosila abys wrocil do niej gdy znajdziesz to czego szukasz. Wroc do staruszki i pokaz jej Old Pendant . Wisiorek wyglada jakby byl obciazony klatwa, ale da sie temu zaradzic. Przynies staruszce 5 Holy Water i Bouquet . Gdy Elder odczyni zly czar poprosi cie abys zwrocil wisiorek wlascicielce.

 18. Na polnocy dzielnicy slumsow [lighthalzen 319,321] wejdz do domu, spotkasz tam Crippled Girl [lhz_in03 31,162], wyglada na to, ze dziewczyna jest w nie przyjemniej sytuacji. Pokaż jej wisiorek, dowiesz sie ile on dla niej znaczy. Bardzo delikatnie powiedz jej prawde i pociesz ja.

 19. Wychodzac z domu spotkasz ducha, tym razem jednak, duch okaze swoaj wdziecznosc i poblogoslawi cie.
Otrzymasz Base i Job EXP
Level 98 - 2,000,000 Base EXP and 1,000,000 Job EXP
Levels 83 i 88 - 1,500,000 Base EXP and 800,000 Job EXP

 20. Wciaz nie odnalazles prawdy... To wszystko jest powiazane z Rekenber Corporation. Wroc do budynku Rekenber Headquarters i porozmawiaj z sekretarka (lhz_in01 286 226). Znajdziesz ja na 2 pietrze w pokoju w ktorym wczesniej spotkales ducha. Secretary Slierre dlugo bedzie ociagac sie z udzieleniem informacji, mowiac ze nie wie wszystkiego. Bedzie trzeba ciagnac ja za jezyk. W koncu dowie sie dla ciebie szczegolow oraz podzekuje za zbadanie sprawy. Otrzymasz od niej Old Purple Box i 10 Speed Potions .

 21. Gdy juz potwierdziles, ze badania nie maja zadnych podstaw, spieszysz powiadomic o tym Mad Scientist [lhz_que01 94 2], musi on przerwac swoje badania! Jednak Naukowiec zniknal... pozostawil po sobie jedynie zapiski o swoich badaniach...
« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2011, 03:29:30 am wysłana przez Tiili »

Offline Abedeus

  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Cursed Spirit Quest
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 31, 2008, 12:31:16 pm »
Wszystko ładnie... Ale bardzo dużo ortów. Weź przefiltruj przez worda albo zainstaluj sobie firefoxa ze słownikiem...

Offline Thoris

  • Wiadomości: 77
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Cursed Spirit Quest
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 03, 2008, 08:27:06 pm »
Dzięki bardzo, przydało się :>

Offline Adiosss

  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dark Masta KDR
Odp: Cursed Spirit Quest
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 06, 2008, 01:25:51 pm »
Jeszcze jedno pytanie wystarczy znaleźć 1 miejsce?  bo na 3 i 1 poziomie trudno przeżyć ;/
I nie trzeba chodzić po tych
Cytuj
(lhz_dun01 147 106), (lhz_dun01 239 135), (lhz_dun01 66 213), (lhz_dun01 225 198)
(lhz_dun02 244 229), (lhz_dun02 60 298), (lhz_dun02 267 278), (lhz_dun02 94 199)
(lhz_dun03 244 51), (lhz_dun03 123 191), (lhz_dun03 74 140)
czy tylko wystarczy np
Cytuj
(lhz_dun02 267 278)
;>? bo przy moich zdolnościach nie przeżyje długo na 1 a na 3 to już nie wspomne  :-\

Offline Tiili

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 129
  • Reputacja: +11/-3
  • Płeć: Kobieta
  • Help each other
  • Nick nKDR: Tiili, Tiila, Tilli
Odp: Cursed Spirit Quest
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 06, 2008, 07:46:44 pm »
Hmm... a przeczytaj jeszcze raz caly punkt 2 :P 8)

Offline Sakurazuka

  • Wiadomości: 138
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Cursed Spirit Quest
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 08, 2008, 10:18:54 pm »
Świetna robota :) Bardzo ładny bonus do expa :)

Offline R2

  • Wiadomości: 1601
  • Reputacja: +12/-31
  • Płeć: Mężczyzna
  • Za Imperium~! 帝国
    • Forum Gimle
  • GaduGadu: 3994245
  • Gildia: Gimlea
  • Nick nKDR: Ewelah
Odp: Cursed Spirit Quest
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 25, 2008, 06:21:06 pm »
Pamiętajcie, że jak chcecie robić inne questy, np. Rebellion, który jest zależny międy innymi od Cursed Spirit Quest, musicie dokończyć ten quest, nawet po otrzymaniu expa.

Offline Zima

  • Wiadomości: 29
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gildia: SoR
  • Nick nKDR: Hanyuu
Odp: Cursed Spirit Quest
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 25, 2008, 06:47:10 pm »
I że podczas 'ciągnięcia za język' trzeba mieć w inventory kajdanki, quest ukonczyłem po miesiącu sądząc że jest jakiś bug... okazało się że schowałem kajdaneczki (dla zainteresowanych: dochodziłem do momentu show evidence ' evidence? whta evidence?'  coś w tym stylu).

Offline Geohound

  • Wiadomości: 36
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Cursed Spirit Quest
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 01, 2009, 10:39:15 pm »
Jest bład

1) Lighthalzen, the City-State of Prosperity (lighthalzen): 344, 278

Ma byc 343, 278 ;)

EDIT: Nie tylko z tym jest blad... ogolnie czeskie bledy sie wdarly i sam tekst jest nie do konca poprawnie przetlumaczony... chocby to ze w UWADZE nie okienko dialogowe ma wyskoczyc raz ale RAZ mamy dostac CURSE od ducha...i mi sie to sypnelo i teraz mam zwalony punkt 11 w ktorym wspolrzedne to 129 a nie 192
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 2009, 10:59:28 pm wysłana przez Geohound »

Offline Tiili

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 129
  • Reputacja: +11/-3
  • Płeć: Kobieta
  • Help each other
  • Nick nKDR: Tiili, Tiila, Tilli
Odp: Cursed Spirit Quest
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 02, 2009, 11:33:52 am »
Jest bład

1) Lighthalzen, the City-State of Prosperity (lighthalzen): 344, 278

Ma byc 343, 278 ;)

EDIT: Nie tylko z tym jest blad... ogolnie czeskie bledy sie wdarly i sam tekst jest nie do konca poprawnie przetlumaczony... chocby to ze w UWADZE nie okienko dialogowe ma wyskoczyc raz ale RAZ mamy dostac CURSE od ducha...i mi sie to sypnelo i teraz mam zwalony punkt 11 w ktorym wspolrzedne to 129 a nie 192

Hmm, a to ciekawe, bo sprawdzalam w opisie na ROwiki (http://irowiki.org/wiki/Cursed_Spirit_Quest) i w opise questu ze strony Ragnarok Guide (http://ragnarok-guide.com/ragnarok-cursed-spirit-quest/) i współrzędne to Lighthalzen, the City-State of Prosperity (lighthalzen): 344, 278. I właśnie w tym miejscu wyskoczyło mi okienko.

Po 2 nie wiem skąd wzieło Ci się 192??? jest jak byk [lhz_in01 206 129]. A co do UWAGI to sie do niej nie zastosowałeś i dlatego zwaliłeś punkt 11, wyraźnie napisałam, żeby uważać, żeby okienko nie wyskoczyło czasem 2 raz (np jeśli byś się nie wiem po co cofnął). Okienko w tym miejscu wyskoczy za każdym razem gdy przejdziesz, a ma pojawić się tylko jeden jedyny raz.
Proszę: Note: If this spirit curses the player more than once step 11 will not work correctly and players will need to start over from step 7. Be extra careful when activating this spirit to ensure it is only done once. (http://irowiki.org/wiki/Cursed_Spirit_Quest)
Sens "notatki" zachowałam, oczywiście mogłam napisać "uważaj, aby duch nawiedził Cię w tym miejscu tylko raz", ale to dokładnie to samo w kwestii wytłumaczenia jak się zachować.

Jeśli są jeszcze jakieś niezgodności to chętnie je sprawdzę jeszcze raz ;)

aha, i podkreślam, że opisy robiłam dokładnie pod server KDR i nawet niektóre opisy trochę zmieniałam, żeby pasowały pod KDR, ale już nie pamiętam w których opisach to robiłam...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 02, 2009, 11:48:29 am wysłana przez Tiili »

Offline R2

  • Wiadomości: 1601
  • Reputacja: +12/-31
  • Płeć: Mężczyzna
  • Za Imperium~! 帝国
    • Forum Gimle
  • GaduGadu: 3994245
  • Gildia: Gimlea
  • Nick nKDR: Ewelah
Odp: Cursed Spirit Quest
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 02, 2009, 11:45:18 am »
Przecież nie wszystkie opisy na iRoWiki muszą byćw 100% zgodne z rzeczywistością. :o

Offline Shizu-chan

  • Wiadomości: 10
  • Reputacja: +1/-0
  • Płeć: Kobieta
  • Hikikomori
    • *pesudo*sztuka~
Odp: Cursed Spirit Quest
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 24, 2009, 12:25:22 am »
stoje w miejscu (lhz_dun01 147 106) i nic mi sie nie wyswietla mimo ze mam przy sobie 1 handcuffs :<

Offline Tiili

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 129
  • Reputacja: +11/-3
  • Płeć: Kobieta
  • Help each other
  • Nick nKDR: Tiili, Tiila, Tilli
Odp: Cursed Spirit Quest
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 24, 2009, 03:38:43 pm »
Poszukaj innego miejsca, albo pokrec sie przy (lhz_dun01 147 106). Jeśli inne pozycje tez nie działają, to musisz sprawdzic czy w innych opisach (nie z iRO) sa podane jakies inne pozycje.

Po ostatnim wipe nie wiem co jest juz dobrze a co zle....

Offline kiler92

  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: +5/-1
  • Płeć: Mężczyzna
  • GaduGadu: 8594438
  • Nick nKDR: Gwizdo / Kurt
Odp: Cursed Spirit Quest
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 21, 2009, 09:30:00 am »
Mam problem a dokładnie źle chyba przeprowadziłem rozmowę z sekretarka w 20 punkcie i nie mogę otrzymać Old Purple Box  i 10 Speed Potions ani także dokończyć questy bo gościu w laboratorium nadal stoi a nie znikną ;(. Ten quest jest mi potrzebny do rebeliona wszystkie zrobiłem oprócz tego, sugestie? Może powiedzcie co wam się pokazuje po rozmowie z sekretarka u mnie coś takiego:

Rebeliona już zacząłem ale ut knelem mniej więcej na początku jak mam pogadać z Herico (nie mogę z nim pogadać dopiero jak będę miał ukończone wszystkie potrzebne questy)

Offline Tiili

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 129
  • Reputacja: +11/-3
  • Płeć: Kobieta
  • Help each other
  • Nick nKDR: Tiili, Tiila, Tilli
Odp: Cursed Spirit Quest
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 07, 2009, 06:40:56 pm »
gadaj z nią do bólu... w końcu quest powinien pójść do przodu