Autor Wątek: Kilka uwag dla osób korzystających z tego działu.  (Przeczytany 4210 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gepard

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1822
  • Reputacja: +217/-172
  • Płeć: Mężczyzna
    • KDR — prywatne serwery Ragnarok Online
Kilka uwag dla osób korzystających z tego działu.
« dnia: Marzec 07, 2008, 02:14:47 pm »
Jestem wymagający.

Szkoda mi czasu na głupie gadanie, więc uprzedzam, żeby nikt nie był później zdziwiony.

Offtop będzie usuwany. O tym co jest offtopem decyduje moderator.

Pytania, opinie itd. w sprawach, które zostały już wyjaśnione również będą kasowane. Używanie opcji szukaj nie boli.

W tym dziale na moją prośbę wyłączona została możliwość edycji własnych postów. Jest to dział typowo dyskusyjny, a edytowanie swoich wcześniejszych wypowiedzi zaburza obraz przebiegu dyskusji dla osoby, która chce ją prześledzić od początku, jak również utrudnia odwoływanie się do wcześniejszych wypowiedzi uczestnikom rozmowy, nie wspominając już o wypieraniu się własnych słów.

Aby uniknąć wpadki zalecam czytanie wszystkich postów w temacie przed napisaniem swojego.

Pozdrawiam i powodzenia :)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2009, 03:44:33 am wysłana przez Zapomniany_Grajek »

Offline Zapomniany_Grajek

  • Wiadomości: 375
  • Reputacja: +35/-22
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gildia: GangBang
  • Nick nKDR: Zapomniany_Grajek
Odp: Kilka uwag dla osób korzystających z tego działu.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 22, 2009, 03:43:35 am »
Mam wrażenie, że niektórzy mają zupełnie inną wizję działu "Rozmowy z ekipą" niż ja...
Dlatego może pokrótce wyjaśnię jak sytuacja wygląda z mojej perspektywy, dlaczego zajmuje się moderacją tego działu, co staram się osiągnąć i czego można się w związku z tym spodziewać:

1. Dział ma służyć do rozmowy z ekipą.
2. Ekipa jest nieliczna i ma wiele innych zajęć w ramach zajmowania się serwerami poza forum.
3. Jak ktoś z ekipy znajduje czas na przejrzenie działu "rozmowy z ekipą" to chciałby tam znaleźć konkretne tematy, konkretne problemy, konkretne argumenty do których ma się ustosunkować.
4. Jeśli jakaś spawa dotyczy pojedynczego przypadku, jej przebieg i rozwiązanie nie dotyczą innych graczy to należy ją rozwiązać przy użyciu e-maila lub pm.

I właśnie dlatego:
- przeredagowuje tytuły tematów tak, żeby można było się domyśleć czego dotyczy temat bez konieczności czytania zawartości
- jak pojawi się kolejny temat o tym samym - łącze je w jeden wątek
- jak w ramach jednego tematu zaczyna się rozmowa o zbyt wielu sprawach - rozdzielam to na osobne bardziej konkretne tematy
- jak ktoś próbuje załatwić na forum to co powinien załatwić przez e-mail lub pm to zamykam/kasuje temat
- jak gracze zaczynają dyskutować między sobą i administracja nie jest im potrzebna to kasuje posty - na takie dyskusje jest miejsce w innych działach (np: temat dotyczy MC w czasie WoE i nagle pojawia się dyskusja o tym, kto jaką postacią stawił się na jakieś konkretne WoE czy na nim padł czy nie padł i która gildia jest najlepsza - w tym dziale to jest offtop - szkoda czasu ekipy na czytanie tego typu postów, bo nie wnoszą nic do tematu - takie posty będą kasowane)

Offline lososthefish

  • Wiadomości: 1926
  • Reputacja: +220/-101
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kilka uwag dla osób korzystających z tego działu.
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 19, 2010, 08:41:11 pm »
Przypominam, że pisanie drwin i farmazonów w tematach innych niż pogaduchy z ekipą serwerów, rzucanie oskarżeń bez pokrycia, dorzucanie swoich 3 groszy w sprawach, które nas nie dotyczą, byle tylko popisać się przed kolegami, kończy się karą. Admin jest jeden, zgłoszenia muszą być rzeczowe.