inspiracja iRO oczywiście.
Jako feature proponuję wprowadzenie Eden Questów na levele od 90 do 150. Wprowadzenie tego sprawi, że zrobi się użytek z poniedziałkowego bonusu do expa (nie będzie trzeba mieszać z tym bonusem nic) oraz sprawi, że eden questy staną się użyteczne. w tej chwili expienie low leveli na eden questach z takim rate i bardzo przyjaznym systemem party exp mija się trochę z celem, szczególnie że te ilości - zabijanie po 20 mobków - są śmieszne małe i więcej czasu traci się na wracanie po odbiór nagrody, niż jest z tego pożytku.
Eden quest 90+ też nie powinno być zbyt trudne do zrobienia, gdyż wystarczy wziąć NPC, które są obecnie i pozmieniać jedynie lvl range, ilość mobków oraz ID mobków, więc liczę, że ta propozycja zostanie w miarę szybko wprowadzona o ile spotka się z pozytywnym odzewem społeczności. Ponadto wybór zróżnicowanych mobków mam nadzieję sprawi, że party zaczną być organizowane także w inne miejsca, a nie tylko w nieśmiertelne magma, juperos, scaraby i smoki :) proponuję możliwość wzięcia kilku questów jednocześnie w zakresie levelowym, tak by nie musieć wracać i zabierać nowego, tylko odebrać pod koniec expienia nagrody.
I teraz sposób w jaki mogłoby to być zrobione. Ja proponuję trzy rozwiązania:
a) cykliczne eden quest zmieniające się co tydzień (po 3 mobki na przedziały 90-105, 105-120, 120-135, 135-150)
b) cykliczne eden quest zmieniające się co 2 tygodnie (po 5 mobków na przedziały 90-105, 105-120, 120-135, 135-150)
b) stała ilość wielu eden quest nie zmieniających się (oszczędza problemów). Proponuję wybór po 10 mobków z przedziałów 90-105, 105-120, 120-135, 135-150)
nie wiem czy jest jakiś sposób zautomatyzowania zmian tak, by nie wymagało to ingerencji GM-a (co zawsze jest problematyczne), jeżeli nie, to pytanie do Geparda czy zmiany ID mobków i tekstów w NPC-ach co tydzień lub 2 tygodnie będzie problematyczne.
Podstawowe zasady: 400 mobków do zabicia (zalicza całemu party jeśli osoba jest na ekranie w momencie zabijania). Nagroda = 400 x ilość expa za mobka x PP x manual. Nagroda zarówno dla base i job, z czego full nagroda dla base i połowa nagrody dla job.
na przykładzie ice titana: (nie jestem pewien obliczeń, ale chyba tak to wychodzi):
bez PP = 400 x 8,172 x 100% x 100% = 3,268,800 expa // 4,249,440 expa w PONIEDZIAŁEK (dodatkowe 30%)
z PP = 400 x 8,172 x 150% x 100% = 4,903,200 expa // 6,374,160 expa w PONIEDZIAŁEK (dodatkowe 30%)
z PP i manualem = 400 x 8,172 x 150% x 150% = 7,354,800 expa // 9,561,240 expa w PONIEDZIAŁEK (dodatkowe 30%)
z PP i HE Manualem = 400 x 8,172 x 150% x 200% = 9,806,400 expa // 12,748,320 expa w PONIEDZIAŁEK (dodatkowe 30%)
delay na questy to 23h i tyle też masz czasu na wybicie tych 400 mobków. ilości expa wydają się duże, ale wydaje mi się, że są ok, a nawet mogłyby być większe, by warto było uczęszczać do tych miejsc. przykładowo - nagroda z PP za ice titan quest na 100lvl będzie wynosiła trochę ponad połowa levela. bez PP nawet połowy lvl nie będzie. ciężko będzie odciągnąć ludzi od magmy/juperos biorąc pod uwagę zamobienie w tamtych dungeonach.
Ponadto proponuję, by za każdy wykonany quest postać była nagradzana EDEN BADGE, póki co z możliwością wymiany na KVM medale w stosunku 2 do 1 lub 3 do 1 (2/3 eden za 1 kvm), a do opracowania jakichś innych nagród w późniejszym czasie.
osobiście byłbym za stałą listą mobków bez ingerencji GM-a (po 10 na każdy przedział).